ମିଛ ମାୟା ମରୀଚିକା ମିଛ ମାୟା ମରୀଚିକା
ପତି ପତ୍ନୀ ପତି ପତ୍ନୀ
ମିଛ ମାୟାର ସଂସାର ମିଛ ମାୟାର ସଂସାର
ସପନ ଏକ ମରୀଚିକା ସପନ ଏକ ମରୀଚିକା
ଜୀବ ଯିବା ବେଳେ ତୁମ ନାମ ତୁଣ୍ଡେ ଥାଉ ହେ ମହାବାହୁ , ନାମ ଜପି ଜପି ପ୍ରାଣ ଯାଉ ।। ଜୀବ ଯିବା ବେଳେ ତୁମ ନାମ ତୁଣ୍ଡେ ଥାଉ ହେ ମହାବାହୁ , ନାମ ଜପି ଜପି ପ୍ରାଣ ଯାଉ ।।
କେବେ ସେ ସ୍ବଚ୍ଛ ଝରଣା ଜୁଆରିଆ ନଈ ଉଜାଣି ବହେ ସେ କେବେ ଦୁଇ କୂଳ ଖାଇ । ଜୀବନ ନାଟକ ସରେ ଛାଇ ଆଲୁଅରେ ନାଟ ... କେବେ ସେ ସ୍ବଚ୍ଛ ଝରଣା ଜୁଆରିଆ ନଈ ଉଜାଣି ବହେ ସେ କେବେ ଦୁଇ କୂଳ ଖାଇ । ଜୀବନ ନାଟକ ସର...